Medewerkers werken thuis
Om de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers, klanten en relaties zoveel mogelijk te waarborgen en verspreiding van het coronavirus (COVID-19) te beperken, heeft Topicus besloten om vanaf 13 maart alle medewerkers thuis te laten werken. Bovendien zijn alle evenementen geannuleerd om fysiek contact zoveel mogelijk te vermijden. Contact met klanten wordt waar mogelijk virtueel gefaciliteerd.
Deze maatregelen zijn genomen naar aanleiding van de aanvullende maatregelen die op 12 maart door premier Rutte en het RIVM zijn aangekondigd. Topicus heeft sinds de uitbraak van het coronavirus (COVID-19) in Nederland diverse maatregelen getroffen om de gezondheid van haar medewerkers zoveel mogelijk te waarborgen.
Continuïteit aan klanten gegarandeerd
Alle kennis is gebundeld en processen en technologieën zijn zodanig ingericht dat we de continuïteit van onze dienstverlening ononderbroken kunnen garanderen. Uiteraard blijven onze productiviteit en service op hoog niveau, zoals klanten en gebruikers van ons gewend zijn. Onze Topicus vertegenwoordigers blijven in nauw digitaal contact met klanten om dit te garanderen.
Uiteraard gaat onze voorkeur uit naar persoonlijk contact met klanten en relaties. Echter, omwille van ieders gezondheid en veiligheid, zien we het vermijden van fysiek contact als absoluut noodzakelijk. Om die reden vinden vergaderingen in basis alleen virtueel plaats tot in ieder geval 31 maart.
Alle evenementen geannuleerd
Naast het garanderen van de continuïteit en service van onze dienstverlening zijn tot 31 maart alle evenementen geannuleerd. Eén daarvan is de “Horizon”, een hackathon waar collega’s uitgedaagd worden om revolutionaire ideeën te pitchen en in 24 uur een prototype uit te werken.
Topicus is van mening dat deze maatregelen de verspreiding van COVID-19 helpen verminderen. Indien het RIVM met aanvullende maatregelen komt, zal Topicus daar zo snel mogelijk op inspelen.