Topicus maakt gebruik van cookies

Topicus.nl gebruikt cookies om jou beter van dienst te zijn. We plaatsen analytische en functionele cookies om jouw websitegedrag op onze website te volgen en te verzamelen zodat we onze website kunnen verbeteren. Met jouw akkoord plaatsen we ook trackingcookies van adverteerders zodat derde partijen advertenties kunnen tonen op basis van jouw interesses. Daarnaast plaatsen we met jouw akkoord profileringscookies om de inhoud van onze website aan te kunnen passen aan de hand van jouw gebruikersprofiel.
Lees meer in onze cookieverklaring

loading...
Bezig met laden
Nieuws 25 april 2018

Findesk hét adviessoftwarepakket van 2018

Bureau DFO houdt sinds 2011 jaarlijks een onderzoek naar de waardering van financiële softwarepakketten onder de gebruikers.

Bureau DFO houdt sinds 2011 jaarlijks een onderzoek naar de waardering van financiële softwarepakketten onder de gebruikers. De waardering is onderverdeeld in drie categorieën namelijk: administratie, advies en vergelijkingssoftware. Findesk is in 2018 het hoogste gewaardeerd in de categorie adviessoftware.

Onderzoek

Het onderzoek van 2018 is gebaseerd op 1.298 waarnemingen. Elk pakket is op 19 onderdelen getoetst op de ervaringen en de waarderingen van de gebruikers. Findesk, het financiële adviespakket vanTopicus, scoorde op 13 van de 19 onderdelen een 8 of hoger. De drie punten die het hoogste gewaardeerd worden zijn:

  • Het aantal hypotheekaanbieders in het pakket: met 34 hypotheekaanbieders en 14 serviceproviders in het pakket, geeft Findesk een volledig beeld van de mogelijkheden in de markt.
  • Het altijd actueel zijn wat betreft de nieuwste wet- en regelgeving.
  • De gebruiksvriendelijkheid.

Nieuwe inzichten

Uit het onderzoek is gebleken dat er een duidelijke verschuiving te zien is in de verwachtingen die de adviseur stelt aan software. Waar voorheen de software alleen gebruikt werd als interne ondersteuning is het steeds meer van belang dat de output van de software een-op-een kan worden gebruikt bij het advies aan de klant. De adviseur verwacht dat de output ondersteuning biedt bij de presentatie en verduidelijking van zijn advies.

Findesk

Findesk heeft het afgelopen jaar grote stappen gemaakt door de gebruikers te voorzien van nieuwe en hernieuwde features binnen de software. Deze features helpen de adviseur nog makkelijker een goed advies samen te stellen. De rapportage die gegenereerd worden zijn gebruiksvriendelijk, begrijpelijk en daardoor direct te gebruiken in het adviespakket met de klant.

Gebruiksgemak

Findesk is visueel ingericht en werkt intuïtief. Door het als een SaaS-oplossing weg te zetten, is het voor elke gebruiker, 24/7 overal ter wereld, op ieder device, toegankelijk. Door een continue doorontwikkeling en samenwerkingen met andere partijen biedt Findesk de gebruikers de meest vooruitstrevende adviessoftware in de markt.

Deel

Contactpersoon:
Christian Krijgsman Accountmanager Findesk christian.krijgsman@topicus.nl 0638010066

Nieuwsbrief

Bel me terug

Bel me terug
Bezig met versturen