Topicus maakt gebruik van cookies

Topicus.nl gebruikt cookies om jou beter van dienst te zijn. We plaatsen analytische en functionele cookies om jouw websitegedrag op onze website te volgen en te verzamelen zodat we onze website kunnen verbeteren. Met jouw akkoord plaatsen we ook trackingcookies van adverteerders zodat derde partijen advertenties kunnen tonen op basis van jouw interesses. Daarnaast plaatsen we met jouw akkoord profileringscookies om de inhoud van onze website aan te kunnen passen aan de hand van jouw gebruikersprofiel.
Lees meer in onze cookieverklaring

loading...
Bezig met laden
Nieuws 3 mei 2018

De Hypotheker kiest voor flexibiliteit en gebruiksgemak

De Hypotheker breidt haar digitale dienstverlening flink uit om haar klanten optimaal te kunnen blijven bedienen.

De Hypotheker breidt haar digitale dienstverlening flink uit om haar klanten optimaal te kunnen blijven bedienen.  Er zijn drie nieuwe proposities op een modern en open IT-landschap ontwikkeld. Onderdeel van het IT-landschap is de nieuwe adviessoftware Findesk. Met Findesk, onderdeel van Topicus, kiest De Hypotheker voor gemak, flexibiliteit en toekomstbestendigheid

Klantbehoefte via meerdere kanalen

De consument oriënteert zich steeds vaker online, wil in control zijn, inzicht en overzicht hebben, overal en op elk moment. Daarnaast heeft elke consument zijn eigen unieke omstandigheden, wensen en mogelijkheden bij het aanvragen van een hypotheek.  Dit was de aanleiding voor De Hypotheker om haar digitale dienstverlening verder uit te breiden met verschillende bedieningsconcepten op een toekomstvast IT-landschap.

Flexibiliteit en gebruiksgemak

In de zoektocht naar een innovatieve adviessoftwareleverancier vond De Hypotheker een partner in Topicus. De adviessoftware Findesk biedt de juiste flexibiliteit en gebruiksgemak, zegt Twan Cats, CCO van De Hypotheker. “Het is ‘API driven’, visueel goed en werkt intuïtief. Dat sluit aan bij onze werkwijze. Bovendien is Findesk 24/7, op ieder device, overal ter wereld bereikbaar (SAAS-oplossing) en is het technisch gezien de meest vooruitstrevend adviessoftware in de markt.  Een goede basis voor de toekomst. Uit het jaarlijkse onderzoek van DFO naar de waardering van financiële softwarepakketten onder gebruikers, wordt Findesk in 2018 het hoogst gewaardeerd in de categorie adviessoftware.”

Toekomstbestendig

Ruim 400 financieel adviseurs van 177 kantoren van De Hypotheker maken gebruik van de Findesk-software. Een mooie kans, zegt Dennes Roes, directeur van Findesk: “Samen met De Hypotheker willen we het adviesproces verder toespitsen op de klantspecifieke behoeften. Door Findesk te integreren in de dienstverlening van De Hypotheker doorlopen klanten efficiënter en sneller de hypotheekaanvraag. Zo kunnen adviseurs meer betekenen voor hun klanten en vinden consumenten sneller een hypotheek die bij hen past.’’

Deel

Contactpersoon:
Dennes Roes Directeur Findesk dennes.roes@topicus.nl 0570 662 662

Nieuwsbrief

Bel me terug

Bel me terug
Bezig met versturen