Topicus maakt gebruik van cookies

Topicus.nl gebruikt cookies om jou beter van dienst te zijn. We plaatsen analytische en functionele cookies om jouw websitegedrag op onze website te volgen en te verzamelen zodat we onze website kunnen verbeteren. Met jouw akkoord plaatsen we ook trackingcookies van adverteerders zodat derde partijen advertenties kunnen tonen op basis van jouw interesses. Daarnaast plaatsen we met jouw akkoord profileringscookies om de inhoud van onze website aan te kunnen passen aan de hand van jouw gebruikersprofiel.
Lees meer in onze cookieverklaring

loading...
Bezig met laden

Slimmer procederen

Wij geloven in een juridische keten waarin partners elkaar versterken. Met de digitale middelen van Topicus wordt procederen efficiënter, veiliger en gemakkelijker.

Slimmer procederen

Veiligheid en efficiëntie hand in hand

Digitalisering heeft grote impact op de juridische sector. De manier van werken verandert, en er ontstaan nieuwe kansen. Topicus ontwikkelde samen met het consortium Silex een oplossing waarmee slimmer en efficiënter procederen werkelijkheid wordt.

We slaan een digitale brug tussen de Rechtspraak en individuele kantoorsystemen, waarbij de behoeften van gebruikers centraal staan. Dat betekent een veilige digitale werkomgeving die eenvoudig werkt en het delen van documenten met collega’s, rechtspraak, cliënten, overheden of betrokken experts mogelijk maakt.

De oplossing van Topicus brengt expertises samen, haalt het maximale uit je werkuren en verkleint de kans op menselijke fouten. De digitale weg naar slimmer procederen.

Instrumenti; samen slimmer procederen

Vanaf eind 2017 zijn advocaten verplicht digitaal te procederen. Dit betekent dat alle kantoren hun communicatie met de Rechtspraak en alle processen die hierbij van belang zijn, digitaal moeten gaan organiseren.

Om dit proces voor de advocaat zo goed mogelijk te laten verlopen heeft Silex (een groep van 20 advocatenkantoren) samen met Topicus het initiatief genomen om een systeemkoppeling te realiseren tussen de systemen van de advocatenkantoren en de systemen van de Rechtspraak. Dit heeft geleid tot het legaltech product Instrumenti.

Instrumenti biedt alles wat nodig is om efficient en veilig digitaal te procederen;

  • Een overzichtelijk dashboard van alle lopende zaken
  • Compleet digitaal dossier per zaak
  • Automatische termijnbewaking en roladministratie (voor “digitale” en “papieren” zaken)
  • Single Sign On
  • Koppeling met het DMS van het kantoor
  • Autorisatie en Collaboratie mogelijkheden
  • Beveiligde koppeling met de Rechtspraak en versleuteld berichtenverkeer en versleutelde opslag
  • Continuïteit gegarandeerd door dubbele uitvoering in twee verschillende datacenters (redundant)
  • Audit trail per dossier

Voor Iedereen

Instrumenti is geschikt voor alle advocatenkantoren, hoe groot of klein het kantoor ook is. Het is een modulair systeem, dus u bepaalt zelf welke onderdelen u in licentie afneemt. U kunt maandelijks opzeggen.

Meer weten

Wilt u meer weten over Instrumenti? U kunt contact opnemen met David Jonckheer via telefoonnummer 06 41311167 of emailadres david.jonckheer@topicus.nl. Ook kunt u zich hier inschrijven voor een informatiesessies bij u in de buurt.

 

Meer weten?

David Jonckheer Business Development Manager
tweet

RT @fyndoo: Totally agree! We embrace this way of thinking! Tomorrow we will present fyndoo’s capability of re-designing the way you can co…

1 week

Nieuwsbrief

Bel me terug

Bel me terug
Bezig met versturen