Pre-validatie
Een hypotheekaanvraag al bij de indienen pre-valideren op haalbaarheid.
Online verduurzamen
Verduurzaming van woningen is hard nodig om het hoofd te bieden aan zowel de klimaatuitdagingen als de hoge energieprijzen.
Lees onze case en download de demo via de volgende link: Verduurzaming met een innovatief platform.
NBI-advisering en acceptatie
Netto besteedbaar inkomen hanteren binnen advies en acceptatie. Inclusief de PSD2 optie om betaaltransacties geautomatiseerd op te halen.
Chatbot
Doormiddel van een digitale hulp vragen beantwoorden. Hiermee wordt de klantenservice of de adviseur ontlast.
Cross channel berichten (berichtenbox)
Doormiddel van een berichtenbox, informatie kunnen delen tussen geldverstrekker, adviseur en klant.
Klantprofiel
Het klantprofiel dat nu gebruikt wordt binnen Findesk kan worden aangeboden als los component.
App
Met een app voor adviseurs kunnen er veel functionaliteiten beschikbaar gesteld worden. Denk hierbij aan een bemiddelingsflow, een nazorgflow, rente middelen, vraag stellen vanuit klant naar adviseur.
Productvoorwaarden vergelijken
Biedt de adviseur vooraf (tijdens oriënteren/inventariseren) mogelijkheden om inzicht te krijgen in het slagen van zijn klantcasus door productvoorwaarden met elkaar te vergelijken.