Topicus maakt gebruik van cookies

Topicus.nl gebruikt cookies om jou beter van dienst te zijn. We plaatsen analytische en functionele cookies om jouw websitegedrag op onze website te volgen en te verzamelen zodat we onze website kunnen verbeteren. Met jouw akkoord plaatsen we ook trackingcookies van adverteerders zodat derde partijen advertenties kunnen tonen op basis van jouw interesses. Daarnaast plaatsen we met jouw akkoord profileringscookies om de inhoud van onze website aan te kunnen passen aan de hand van jouw gebruikersprofiel.
Lees meer in onze cookieverklaring

loading...
Bezig met laden
Nieuws 30 augustus 2016

Hypotheken Next

Het Hypotheken Next congres belooft een inspirerende dag te worden boordevol interessante presentaties, debatten, sessies en netwerkmogelijkheden. Professionals uit de gehele sector komen tijdens dit congres bijeen om gezamenlijk tot nieuwe innovatieve ideeën te komen.

09.15 Opening dagvoorzitter
Dennis Vink, professional dagvoorzitter en hoogleraar Financiën en Investeringen Nyenrode Business Universiteit

9.20  Inspirational speech
Paul de Vries, Senior Woningmarkteconoom Kennis en Economisch Onderzoek Rabobank (KEO) & Rabobank Credit Market Research London

9.50 Expert insight
College Tour: De toekomst van de Nationale Hypotheek Garantie

10.20 Feedback Sidekicks

In het panel zit o.a.:
Hidde Coebergh, Directeur Hypotheken ING Particulier
Sibylla Bantema, Directeur Hypotheken Aegon
Elze Vonk, Hoofd Financieren, Betalen en Verzekeren , directoraat Particulieren/Private Banking at Rabobank Nederland
Lodewijk van der Heijden, Directeur CMIS Franchise

10.50 Koffiepauze

11.20 Expert Insight

Hoe u het kopen van een huis tot een feestje maakt voor de klant. Een bewezen customer experience strategie geeft richting aan het begrip ‘de klant centraal’ Vele hypotheekorganisaties zijn bezig met klanttevredenheid, identiteit, Customer Journeys, NPS, ambassadeurs en natuurlijk employee engagement. Al deze elementen zijn onderdeel van een goede Customer Experience-strategie.

Nienke Bloem, Customer Experience Guru

11.50 Feedback Sidekicks
Sidekick experts uit de branche geven hun visie op de eerder gehouden speeches en gaan graag met u in gesprek.

12.20 Lunch
Gesprekkstof voor tijdens de lunch: de eerste ervaringen vanuit klantperspectief over de MCD (Mortgage Credit Directive) worden in een videocompilatie getoond aan u.

13.25 Expert insight
De klant van de toekomst

Aljan de Boer, Strateeg bij Trendsactive, Bestuurslid Platform Innovatie in Marketing

14.25 Interactieve lezingen
Kies uit diverse interactieve lezingen

1. Hoe help ik mijn werknemers hun energie zo te managen dat ze scherp blijven en het beste uit zichzelf halen?
Door Pons Jan Vermeer, Lifeguard, best-in-class inzichten over prestatievermogen uit de topsport en wetenschap

2. Hoe bedien je de klant van vandaag door een volledig digitaal proces te bieden?
Door Jeroen Huinink, VP Product Marketing, Lexmark Enterprise Software

3. Beyond traditionele dienstverlening: hoe maak je die ene stap extra om de klant te bedienen?
Speel het digitale spel als allerbeste. Alleen de allerbeste domineert de markt. Maar hoe weet je of je online de allerbeste bent? Wat je (potentiële) klanten ervaren en verwachten wanneer zij jouw website bezoeken? Maak je hun verwachting waar? En is dit de allerbeste ervaring of doet de concurrent het beter? In deze interactieve sessie van WUA! – wereldwijd marktleider op het gebied van digital experience benchmarking – laten we je zien hoe je het digitale spel als allerbeste speelt. WUA! brengt al sinds 2009 de beleving van de hypotheekmarkt in kaart vanuit het perspectief van de consument. De waardevolle inzichten over het online speelveld van hypotheekadviseurs, de concrete best practices van de beste jongetjes in de klas + direct toepasbare do’s en dont’s zijn een must voor iedereen met een gezonde dosis winnaarsmentaliteit!
Door Marjolein van Ballegooij, head of research bij WUA! Marktleider in digital experience benchmarking

4. Hypotheken gekoppeld aan de optimalisatie van zelf-service.
Case Jumba: de combinatie van real-estate data met social interaction, door Sander van der Aa, COO & Business Development, Fintech Start-up Newest Industry

15.10 Koffiepauze

15.40 Innovatietafels

Brainstorm- en innovatietafels:

Future generation (Millennials): Hoe spaart de toekomstige generatie hun hypotheek bij elkaar?
Eigen geld meebrengen voor de financiering van de eigen woning betekent sparen. Maar hoe krijgen we jongeren aan het sparen? Nut en noodzaak voor het sparen voor de eigen woning hoef je jongeren niet bij te brengen: dat weten ze heus wel. Maar hoe krijgen we ze in beweging? Studenten van Harvard en de Erasmus Universiteit hebben in opdracht van het Nibud hier onderzoek naar gedaan Bij deze innovatietafel bekijken we welke (psychologische) drempels jongeren moeten overwinnen om te gaan sparen. En zijn er manieren om die drempels weg te nemen?
Door Marcel Warnaar, Senior wetenschappelijk medewerker NIBUD

Nieuwe organisatie versus bestaande organisatie inrichting: het aangaan van nieuwe, vruchtbare relaties
Net als de wereld van energie, van telecom, van media, van reizen, kent nu ook de financiële wereld zijn disruptie. Traditionele rollen worden doorbroken en de kaarten opnieuw geschud. Het bolwerk, met al zijn regulering en toezicht, is niet meer onaantastbaar. En dus wankelt de relevantie van grote instituten, die nu op zoek moeten naar nieuw bestaansrecht, naar die nieuwe rol, om te overleven bij de gratie van het grote publiek. Om het vertrouwen in elkaar te houden, moeten we nieuw vertrouwen winnen, relaties die uitgaan van wat de ander echt zoekt. Nieuwe vruchtbare relaties aangaan, die je vertrouwen geven, met partijen die echt begrijpen waar en waarom je iets zoekt. Technologie die jouw wereld, jouw bestaan kan veranderen.
Door Daan Dijkhuizen, Managing Director Topicus, eveneens Technologie partner van start-up Jungo

Op welke wijze is de bancaire zorgplicht bij hypotheken juridisch vormgegeven? Hoe verhoudt zich de modernisering in de praktijk waarbij steeds meer hypothecaire geldleningen online worden afgesloten, vaak zonder tussenkomst van een professionele tussenpersoon, tot die zorgplicht?
Door Remco Rosbeek, partner Boels Zanders Advocaten

Fin-tech scouting
Het FinTech landschap is divers, breed en ondoorzichtig. Er zijn veel nieuwe innovatieve, radicale oplossingen die kunnen bijdragen aan een betere (financiële) dienst. Hoe vind je nu de FinTech die het beste bij je bedrijf past? Het is moeilijk te achterhalen welke technologie, welk type bedrijf en welke manier van werken het beste aansluit. Daarnaast spelen strategische overwegingen een rol. Vragen als ‘Waar geloven we in?’, ‘Waar zien we onze klanten naartoe bewegen?’ en ‘Hoe zorgen we dat we nog relevant zijn over 10 jaar?’ spelen hierbij een belangrijke rol. Het scouten van FinTechs – en belangrijker: het samenwerken daarmee – is daarom een hot topic.
Door Frank van de Ven – Service Design Lead at Deloitte Digital

Blockchain technology: het komt eraan en het doet pijn!
Blockchain is een veelgenoemde toekomstige game changer in de financiële industrie. Maar wat is Blockchain nu eigenlijk? Op welke wijze kan Blockchain toegepast worden in de hypotheken branche? Hoe ziet de klantreis eruit voor een consument die een hypotheek afsluit in de Blockchain wereld? En welke impact heeft dit op uw hypotheekbusiness? Of blijft Blockchain maar een hype en wordt het toch geen mainstream? Kom naar de Blockchain & Hypotheken innovatietafel, en ontdek de antwoorden op bovenstaande vragen!
Door Dennis Martens, Managing Consultant, Synechron

Robotics binnen de financiële sector – een goed en goedkoop alternatief voor de uitvoer van tijdrovende en foutgevoelige taken
Banken, verzekeraars en andere financiële instellingen staan onder een toenemende druk om kosten te reduceren en kwaliteit en klanttevredenheid te verhogen. Automatisering en digitalisering zijn hiervoor de geijkte oplossingen. Process Robotics (ook wel bekend als Robotic Process Automation of software robots) is een goede manier om repetitieve, tijdrovende en foutgevoelige taken te automatiseren. Met behulp van software robots worden de menselijke handelingen in de gebruikersinterfaces van bestaande IT systemen nagebootst. Zo kunnen volledige end-to-end processen door een robot worden uitgevoerd, zonder de onderliggende IT aan te passen. Dit bespaart kosten, verhoogt kwaliteit, en is bovendien snel en goedkoop te realiseren, zonder een groot beslag te leggen op de kritische resources. Enkele voorbeelden van processen die zich goed lenen voor automatisering door middel van Process Robotics zijn: verwerken van standaard mutaties, converteren van portfolio’s of het verwerken van echtscheidingen.
Door Kees Wim van den Herik, Deloitte

16.45 Expert Insight
Deze sprekers nemen u mee op een boeiende reis van PGGM&CO.
17.15
Borrel

Deel

Datum / tijd

29 september tot 29 september
09:00u tot 17:30u

Adres

Paul van Vlissingenstraat 8
Amsterdam

Nieuwsbrief

Bel me terug

Bel me terug
Bezig met versturen